محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

امید من

بازم دیشب بارون اومد[شب اداری کودکان] ؛(4)

1392/11/5 7:22
نویسنده : باباومامان
437 بازدید
اشتراک گذاری

علت های  متفاوت شب ادراری (1)

 

 

نگران نباشید شب ادراری در فرزند شما یک بیماری تلقی  نمی شود 

و آیندۀ کودک شما کاملاً روشن است ؛ 

 

چرا که در بیش از 80 در صد از موارد ،کودک مبتلا به شب ادراری هیچ

بیماری  ...  (به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید)  

 

 

کودک مبتلا به شب ادراری  هیچ بیماری ویا عیب  ونقص عضوی و

بدنی  ندارد و تنها در کمتر از 20 درصد

 

موارد ممکن است برخی بیماری ها مانند دیابت ، عفونت ادراری و

بیماری های مادر زادی کلیه و ... علت شب

ادراری باشد .

 

شب ادراری کودکان مشکلی است که برای کودک و خانوادۀ آنها  از

 

زمان های دور وجود داشته است .

 

شرح خیس کردن کودکان ، در نوشته های 1550 سال قبل از میلاد

هم دیده می شود ، با این حال علی

 

رغم پیشرفت دانش بشر دربارۀ مکانیسم ایجاد شب ادراری هنوز

معلومات ما دربارۀ چگونگی ایجاد این

 

اخلال  وچگونگی در مان قطعی آن کامل نیست وتنها می توان به

برخی از علت ها و برخی از عوامل

 

مرتبط اشاره کرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان روانشناس
8 بهمن 92 16:13
موفق باشی دوست عزیز پاسخ :ممنون از نظر لطف شما؛ باز منتظر حضور سبز ،گرم و پر لطف شما هستم
مامان مهسا و معین
10 بهمن 92 13:50
سلام وب آموزنده ای دارید موفق باشید ببخشید توی کارتون دخالت می کنم فکر می کنم اگه بتونید راهکار این مشکلات رو هم بیان کنید بهتر میشه پاسخ: ممنون از نظر لطف شما این سری مطالب هنوز تمام نشده ؛گام به گام به این امر شما هم میپردازیم
پریسا نجفی
10 بهمن 92 17:17
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون پاسخ : ممنون از نظر لطف شما ؛ خیلی خوبه در مورد مسایل مختلف به هم تبادل نظر داشته باشیم بنده شما رو لینک می کنم ، باشد که این پیوند ما را درکسب تعالی ومعارف دینی یاری بده و با ارزشهای الهی زندگی کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید من می باشد